Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radziejow.pl

Treść strony

Informacja

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody  (Dz. U. z 2016 r., poz. 2134 z późn. zm.) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.02.2018 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

 

Gminy Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

 

  1. Klon zwyczajny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 178/3 położonej   w miejscowości Radziejów, przy ul. Żytniej,
  2. Kasztanowiec zwyczajny – 1 szt.,  znajdujący się na działce o nr ewid. 127 położonej   w miejscowości Radziejów, przy ul. Chabrowej

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińska
    data wytworzenia: 2018-02-20
  • opublikował: Marzena Szpadzińska
    data publikacji: 2018-02-20 14:00

Dodaj nowy komentarz

:

:

:

* pole wymagane