Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radziejow.pl

Treść strony

Informacja

Radziejów, dnia 29.12.2023 r.

N.R.L.O.I.6233.5.2023

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

 

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)

 

                                                Starosta Radziejowski zawiadamia, 

 

że z dniem 29.12.2023 r. na wniosek FROST KURKIEWICZ Sp. z o. o., Skibin 26A, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów.             

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

drukuj (Informacja)

Informacja

Radziejów, dnia 18.12.2023 r.

N.R.L.O.I.6233.4.2023

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania 

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)

                                              Starosta Radziejowski zawiadamia, 

 

że z dniem 18.12.2023 r. na wniosek PRASMET BIS Granczewski i Spółka Spółka Jawna, ul. Rolnicza 4, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów.             

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

Informacja

Radziejów, dnia 12.12.2023 r.

N.R.L.O.II.6131.28.2023

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 28.12.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Topola kanadyjska– 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 145, położonej w miejscowości Czołowo, gm. Radziejów,

2.      Wierzba biała – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 145, położonej w miejscowości Czołowo, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-12-12
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-12-12 12:51

Informacja

Radziejów, dnia 8.12.2023 r.

N.R.L.O.II.613.27.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 8.12.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Jesion wyniosły– 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid.  nr 159, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-12-08
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-12-08 08:32

Informacja

Samodzielny  Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie  nieodpłatny użytkownik informuje, że od dnia 07.12.2023 roku przez 21 dni, tj. do 28.12.2023 roku zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie ul. Szpitalna 3 oraz Starostwa Powiatowego przy ulicy Kościuszki 17 w Radziejowie  wykaz nieruchomości położonych przy ulicy Szpitalnej 3w Radziejowie przeznaczonych do wynajęcia ,wydzierżawienia na okres 3 lat w drodze I przetargu ustnego niegraniczonego. Wymienione nieruchomości stanowią własność Powiatu Radziejowskiego.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie Sebastian Jankiewicz
    data wytworzenia: 2023-12-07
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-12-07 09:37
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2023-12-07 09:39

Informacja

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że od 6 grudnia 2021 r. przez 21 dni, tj. do 27 grudnia 2023 r.  zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17 wykazy nieruchomości przeznaczonych do użyczenia od 1 stycznia 2023 r. na okres jednego roku: garaż murowany  przy ul. Kościuszki 20/22 oraz pomieszczenia biurowe znajdujące się w budynku administracyjno – biurowych przy ul. Kościuszki 58. Wyżej opisane nieruchomości stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. 

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2023-12-06
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-12-06 13:19

Informacja

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że od 5 grudnia 2023 r. przez 21 dni, tj. do 26 grudnia 2023 r.  zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17 wykazy nieruchomości przeznaczonych do wynajęcia od 1 stycznia 2023 r. na okres jednego roku w trybie bezprzetargowym: garaż murowany przy ul. Kościuszki 20/22 oraz pomieszczenia biurowe znajdujące się w budynkach administracyjno – biurowych przy ul. Kościuszki 20/22 i przy ul. Kościuszki 58. Wyżej opisane nieruchomości stanowią własność Powiatu Radziejowskiego.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2023-12-05
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-12-05 10:29

Informacja

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że w dniach od 5 grudnia 2023 r. przez 21 dni, tj. do 26 grudnia 2023 r.  zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul Kościuszki 17 wykazy nieruchomości przeznaczonych do zbycia w formie darowizny: działki 875 o pow. 0.0461 ha obręb Radziejów jednostka ewidencyjna m. Radziejów na rzecz Gminy Miasta Radziejów oraz  działki nr 295/2 o pow. 0.1391 ha obręb Smarglin jednostka ewidencyjna Dobre na rzecz Gminy Dobre.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2023-12-05
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-12-05 10:28

Informacja

Radziejów, dnia 1.12.2023 r

N.R.L.O.II.6131.26.2023 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 1.12.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Lipa drobnolistna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 218, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-12-01
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-12-01 09:01

Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) w załączeniu przesyła Informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 11 grudnia 2023 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 118 położonej w obrębie Dobre I gmina Dobre
z działką sąsiednią nr: 117/5, 119, 120, 121/17, 121/18, 213/2 położonymi w obrębie
Dobre I gmina Dobre
celem wywieszenia na okres 7 dni na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie oraz zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ww. Starostwa.

drukuj (Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty inż. Dariusz Zasada
    data wytworzenia: 2023-11-30
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-11-30 12:20

Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) w załączeniu przesyła Informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 11 grudnia 2023 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 288/24 położonej w obrębie Smarglin gmina Dobre
z działką sąsiednią nr 292/3 położoną w obrębie Smarglin gmina Dobre celem wywieszenia na okres 7 dni na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie oraz zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ww. Starostwa.

drukuj (Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty inż. Dariusz Zasada
    data wytworzenia: 2023-11-30
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-11-30 12:16

Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) w załączeniu przesyła Informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 08 grudnia 2023 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 36 położonej w obrębie Nowy Dwór gmina Bytoń
z działką sąsiednią nr 39/3 położoną w obrębie Nowa Wieś gmina Bytoń celem wywieszenia na okres 7 dni na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie oraz zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ww. Starostwa.

drukuj (Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty inż. Dariusz Zasada
    data wytworzenia: 2023-11-30
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-11-30 12:13

Informacja

Radziejów, dnia 27.11.2023 r.

N.R.L.O.II.6131.25.2023

 INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.11.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Topola kanadyjska – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1291/1 położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, gmina Piotrków Kujawski,

2.      Klon jesionolistny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1291/1 położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, gmina Piotrków Kujawski,

3.      Klon - 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 39 położonej w miejscowości Kaczewo, gmina Piotrków Kujawski.

            W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-11-27
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-11-27 12:33

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Informacja

Radziejów, dnia 17.11.2023 r.

N.R.L.O.II.6131.24.2023

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 17.11.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Robinia akacjowa – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 16, położonej w miejscowości Stary Radziejów Wieś, gm. Radziejów,

2.      Świerk pospolity – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid.  nr 16, położonej w miejscowości Stary Radziejów Wieś, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-11-17
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-11-17 09:12

Informacja

Radziejów, dnia 15.11.2023 r.

N.R.L.O.II.613.23.2023

INFORMACJA

 Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 15.11.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 23, położonej w miejscowości Piołunowo, gm. Radziejów,

2.      Topola kanadyjska – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 23, położonej w miejscowości Piołunowo, gm. Radziejów

3.      Robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 31/1, położonej w miejscowości Piołunowo, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-11-15
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-11-15 13:57

Informacja

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz.1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 8.11.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek:
Wójta Gminy Topólka, 87-875 Topólka w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.     Brzoza brodawkowata – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1/55 położonej w m. Kamieńczyk gm. Topólka.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-11-08
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-11-09 10:57

Informacja

Radziejów, dnia 27.10.2023 r.

N.R.L.O.II.6131.21.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.10.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Topola kanadyjska – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 29 położonej w miejscowości Łabędzin, gmina Piotrków Kujawski.

            W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-10-27
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-10-27 10:51

Informacja

Radziejów, dnia 19.10.2023 r.

N.R.L.O.II.6131.20.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz.1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 z późn. zm. ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 19.10.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Topólka, 87-875 Topólka

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Brzoza brodawkowata – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 164/1 położonej w m. Świerczyn gm. Topólka.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-10-19
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-10-19 10:13

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na zlecenie realizacji zadania publicznego w 2024 r., dotyczącego prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-10-09 13:05

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-10-09 13:06

Informacja

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-10-09 09:27

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Informacja

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 2.10.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Stowarzyszenia Ogrodu Działkowego „Stokrotka” ul. Działkowa 1, 88-200 Radziejów oraz Pani Jadwigi Żuber ( adres w aktach sprawy ) w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następującego drzewa:

1.     Świerk zwyczajny 1 szt., znajdujący się na działce ogrodu działkowego o nr wewnętrznym 87, położonej   przy ul. Działkowej 1 w m. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-10-03
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-10-03 11:00

Konsultacje Rocznego programu współpracy Powiatu Radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontaracie na 2024 rok

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-09-20 09:54

Informacja

Radziejów, dnia 13.09.2023 r.

N.R.L.O.II.6131.18.2023

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.09.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 174/4, położonej w obrębie geodezyjnym Bronisław, gmina Dobre,

2.      Świerk pospolity – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 174/4, położonej w obrębie geodezyjnym Bronisław, gmina Dobre.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-09-13
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-09-13 10:20

Informacja

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty na realizację  zadania publicznego pn. "Warsztaty z samoobrony" w trybie art. 19a

 

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej przez
Fundację Fucco w trybie art. 19a ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

 

 

Oferta złożona w trybie w art.19a ustawy z dnia 24 kwietnia  2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tzw. uproszczonym) na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej pn. „Warsztaty z samoobrony” .

Data złożenia :  07.09.2023 r.

Nazwa oferenta: Fundacja Fucco, 64-125 Poniec, ul. Drożdżyńskiego 15

Nazwa zadania: „Warsztaty z samoobrony” .

Zgodnie z art.19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie wszelkie uwagi dotyczące oferty należy zgłaszać do Starostwa Powiatowego w Radziejowie, Wydziału Organizacji, Nadzoru i Promocji Powiatu, ul. Kościuszki 17, 88-200 Radziejów, do dnia 19 września 2023 r. Po upływie tego terminu oraz po rozpatrzeniu uwag i uznaniu celowości zadania Zarząd Powiatu Radziejowskiego podejmuje decyzje o możliwości zlecenia zadania i kwocie dofinasowania.

 

 Patyk Małgorzata tel. 54 285 3018 wew. 128  email: m.patyk@radziejow.pl

 

termin ważności
07.09 - 19.09.2023 r.

 

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-09-12 12:45

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-09-12 12:45

Informacja

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty na realizację zadania publicznego pn. "Nieodkryty Powiat Radziejowski" w trybie art. 19a

 

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej przez
Fundację Fucco w trybie art. 19a ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

 

 

Oferta złożona w trybie w art.19a ustawy z dnia 24 kwietnia  2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tzw. uproszczonym) na realizację zadania publicznego z zakresu Turystyki i krajoznawstwa pn. „Nieodkryty Powiat Radziejowski”.

Data złożenia :  07.09.2023 r.

Nazwa oferenta: Fundacja Fucco, 64-125 Poniec, ul. Drożdżyńskiego 15

Nazwa zadania: „Nieodkryty Powiat Radziejowski” .

Zgodnie z art.19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie wszelkie uwagi dotyczące oferty należy zgłaszać do Starostwa Powiatowego w Radziejowie, Wydziału Organizacji, Nadzoru i Promocji Powiatu, ul. Kościuszki 17 ,  88-200 Radziejów, do dnia 19 września 2023 r. Po upływie tego terminu oraz po rozpatrzeniu uwag i uznaniu celowości zadania Zarząd Powiatu Radziejowskiego podejmuje decyzje o możliwości zlecenia zadania i kwocie dofinansowania.

 

Patyk Małgorzata tel. 54 285 3018 wew. 128  email: m.patyk@radziejow.pl

 

Termin ważności
07.09 - 19.09.2023 r.

 

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-09-12 12:48

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-09-12 12:50
  • Metryka

    • opublikował: Dominika Chmielewska
      data publikacji: 2023-09-12 12:52

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-09-12 12:52

Informacja

Radziejów, dnia 6.09.2023 r.

N.R.L.O.II.613.17.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 6.09.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Bytoń, 88-231 Bytoń

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Robinia akacjowa – 5 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 1, położonej w miejscowości Morzyce, gm. Bytoń,

2.      Jesion wyniosły – 5 szt., znajdujący się na działce o nr ewid.  nr 1, położonej w miejscowości Morzyce, gmina Bytoń.

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-09-06
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-09-06 11:33

Informacja

Radziejów, dnia 22.08.2023 r.

N.R.L.O.II.6131.16.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 22.08.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Stowarzyszenia Ogrodu Działkowego „Stokrotka” ul. Działkowa 1, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następującego drzewa:

1.      Świerk srebrny 1 szt., znajdujący się na działce ogrodu działkowego o nr wewnętrznym 84, położonej   przy ul. Działkowej 1 w m. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-08-23
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-08-23 08:30

Zawiadomienie

Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej.

Na podstawie paragrafu 23 ustęp 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 27 lipca 2023 roku (Dz. U. z 2021 r., poz. 1390 ze zm.) oraz zgłoszenia pracy geodezyjnej w PODGiK Radziejów nr GB.IV.6640.8.511.2023

w dniu 11.09.2023 r. o godzinie 10:00 w miejscowości Smarglin gmina Dobre

zostaną przeprowadzone czynności ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 288/24 z działkami sąsiednimi (tj. dz. 292/3, 386).

drukuj (Zawiadomienie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Wydział Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
    data wytworzenia: 2023-07-31
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-07-31 12:57

Zawiadomienie

Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej.

Na podstawie paragrafu 23 ustęp 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 27 lipca 2023 roku (Dz. U. z 2021 r., poz. 1390 ze zm.)oraz zgłoszenia pracy geodezyjnej w PODGiK Radziejów nr GB.IV.6640.8.1042.2023

w dniu 12.09.2023 r. o godzinie 09:00 w miejscowości Dęby gmina Dobre

zostaną przeprowadzone czynności ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 267, 266 z działkami sąsiednimi.

drukuj (Zawiadomienie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Wydział Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
    data wytworzenia: 2023-07-31
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-07-31 12:49

Podsumowanie przebiegu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu „Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Radziejowskiego na lata 2023-2026 z perspektywą do roku 2030” wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko

Podsumowanie przebiegu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu „Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Radziejowskiego na lata 2023-2026 z perspektywą do roku 2030” wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2023-07-24
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-07-24 11:40

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Informacja - ogłoszenie wykaz

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że od 28 czerwca 2023 r. przez 21 dni, tj. do 19 lipca 2023 r. zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul Kościuszki 17 wykaz nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej w miejscowości Narkowo oznaczonej nr geodezyjnym 25/11 o pow. 0.0308 ha  przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej. Ww. nieruchomość stanowi własność Powiatu Radziejowskiego.

drukuj (Informacja - ogłoszenie wykaz)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2023-06-28
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-06-28 09:10

Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Powiatu Radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi w roku 2022

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Patyk
  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-06-27 12:57
  • zmodyfikował: Dominika Chmielewska
    ostatnia modyfikacja: 2023-06-27 13:05

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2023-06-27 12:58

Informacja

Radziejów, dnia 16.06.2023 r.

N.R.L.O.II.613.15.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz.1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 16.06.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Topólka, 87-875 Topólka

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Wierzba – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 158/2 położonej w m. Miłachówek gm. Topólka.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-06-16
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-06-16 08:05

Informacja

Radziejów, dnia 13.06.2023 r.

N.R.L.O.II.613.13.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz.1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.06.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Topólka, 87-875 Topólka

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 71/2 położonej w m. Topólka.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-06-14
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-06-14 09:56

Ogłoszenie o wyłożeniu do wglądu projektu „Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Radziejowskiego na lata 2023-2026 z perspektywą do roku 2030” wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko

drukuj (Ogłoszenie o wyłożeniu do wglądu projektu „Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Radziejowskiego na lata 2023-2026 z perspektywą do roku 2030” wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: MAriusz Pikuła
    data wytworzenia: 2023-05-31
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-05-31 14:09

Informacja

Radziejów, dnia 30.05.2023 r.

N.R.L.O.II.613.12.2023

 INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.05.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 140, położonej w miejscowości Opatowice, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-05-30
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-05-30 09:38

Informacja

Radziejów, dnia 30.05.2023 r.

N.R.L.O.II.613.11.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.05.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Lipa drobnolistna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 181, położonej w miejscowości Szostka, gm. Radziejów,

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-05-30
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-05-30 09:36

Zabytki - dotacja celowa na prace konserwatorskie

Zarząd Powiatu Radziejowskiego ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji z budżetu powiatu w 2023 r. na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku, wpisanym do rejestru zabytków, położonym na terenie powiatu radziejowskiego.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Patyk
    data wytworzenia: 2023-05-29
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-05-29 12:10

Informacja

Radziejów, dnia 25.04.2023 r.

N.R.L.O.II.613.10.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 25.04.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      topola kanadyjska – 6 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 77/25, położonej w miejscowości Biskupice, gm. Radziejów,

2.      topola kanadyjska – 5 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 77/23, położonej w miejscowości Biskupice, gm. Radziejów

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-04-25
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-04-25 09:03

Informacja

Radziejów, dnia 20.04.2023 r.

N.R.L.O.I.6233.3.2023

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)

Starosta Radziejowski zawiadamia,  

że z dniem 20.04.2023 r. na wniosek firmy „ROLHOD” Sp. z o. o., Wąsewo, 88 – 230 Piotrków Kujawski zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów.             

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, 88 – 200 Radziejów, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

drukuj (Informacja)

Informacja

Radziejów, dnia 13.04.2023 r.

N.R.L.O.II.613.9.2023

 INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.04.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Lipa drobnolistna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 361, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-04-13
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-04-13 09:30

Informacja

Radziejów, dnia 5.03.2023 r.

N.R.L.O.II.613.8.2023

 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 5.04.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Topola  czarna 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1333/15 położonej w m. Radziejów.         

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-04-05
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-04-05 14:05

Informacja

Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej

Na podstawie paragrafu 32 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 27.07.2021 r. (Dz. U. z 2021 poz. 1930) oraz zgłoszenia pracy geodezyjenj w PODGiK Radziejów GB.IV.6640.8.91.2023 zawiadamiam, że w dniu 08.05.2023 o godzinie 9:00 w miejscowości Ludwikowo, gmina Bytoń, przez geodetę uprawnionego Annę Mierkiewicz, numer uprawnień zawodowych 6505, zostaną przeprowadzone czynności ustalenia przebiegu granic działek ewiddencyjnych nr 44 z działkami sąsiednimi (40, 41, 50), położonymi w miejscowości Ludwikowo, gmina Bytoń.

drukuj (Informacja)

Informacja

Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej

Na podstawie paragrafu 32 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 27.07.2021 r. (Dz. U. z 2021 poz. 1930) oraz zgłoszenia pracy geodezyjenj w PODGiK Radziejów GB.IV.6640.8.1589.2022 zawiadamiam, że w dniu 08.05.2023 o godzinie 13:00 w miejscowości Dobre I, gmina Dobre, przez geodetę uprawnionego Annę Mierkiewicz, numer uprawnień zawodowych 6505, zostaną przeprowadzone czynności ustalenia przebiegu granic działek ewiddencyjnych nr 11, 215 z działkami sąsiednimi (12, 13, 14, 15, 16, 19, 10), położonymi w miejscowości Dobre I, gmina Dobre.

drukuj (Informacja)

Informacja

Radziejów, dnia 28.03.2023 r.

N.R.L.O.I.6222.1.2014-2023 

INFORMACJA

           Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 28.03.2023 r. zostało zakończone postępowanie dotyczące zmiany decyzji Starosty Radziejowskiego znak: O.T.I.6222.1.2014 z dnia 15.01.2015 r. – pozwolenie zintegrowane na eksploatację instalacji do produkcji mleka lub wyrobów mleczarskich, o zdolności przetwarzania – obliczonej jako wartość średnia w stosunku do produkcji rocznej – ponad 200 ton mleka na dobę (z późniejszymi zmianami).

W związku z powyższym informuję, że w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszej informacji można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

drukuj (Informacja)

Zawiadomienie

Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.

Na podstawie paragrafu 23 ustęp 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 1390 ze zm.) zawiadamiam, że

w dniu 14.04.2023 r. o godzinie 11:00 w miejscowości Racięcin gmina Wierzbinek, działka nr 106 (droga gminna)

nastąpi rozpoczęcie czynności w celu ustalenia przebiegu granic pasa drogi gminnej (numer działki 106) z działkami ewidencyjnymi oznaczonymi zgodnie operatem ewidencyjnym prowadzonym przez Starostę Konińskiego numerami: 102/2, 103, 104/1, 104/2, 105/1 i 105/4 połozonymi w miejscowości Racięcin gmina Wierzbinek, oraz działkami ewidencyjnymi oznaczonymi zgodnie operatem ewidencyjnym prowadzonym przez Starostę Radziejowskiego numerami: 239, 241, 242, 260, 262, 263, 265, 266, 267 i 268 położonymi w miejscowości Przewóz, gmina Piotrków Kujawski.

drukuj (Zawiadomienie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Wydział Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
    data wytworzenia: 2023-03-21
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-03-21 14:49

Informacja

Radziejów, dnia 17.03.2023 r.

N.R.L.O.II.613.7.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 17.03.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. Topola biała – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 105 położonej w miejscowości Rudzk Duży, gmina Piotrków Kujawski.

            W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-03-17
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-03-17 10:53

Informacja

Radziejów, dnia 27.02.2023 r.

N.R.L.O.II.613.5.2023

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.02.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 8, położonej  w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-02-27
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-03-02 09:44

Informacja

Radziejów, dnia 1.03.2023 r.

N.R.L.O.II.613.6.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 1.03.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. robinia akacjowa – 5 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 203, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków               w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-03-01
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-03-01 09:00

Informacja

Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 28 lutego 2023 roku przez 21 dni, tj. do dnia 20 marca 2023 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie, wykaz nieruchomości zabudowanej zabytkowym budynkiem dworu – w którym do najmu przeznacza się lokal mieszkalny nr 4 – na okres 3 lat.

Skarb Państwa jest właścicielem nieruchomości zabudowanej, położonej w miejscowości Czołówek, gmina Radziejów, oznaczonej jako działka nr 11/16 o powierzchni 1.3700 ha, objętej księgą wieczystą Nr WL1R/00034052/7.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2023-02-28
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2023-02-28 12:01

Informacja

Radziejów, dnia 24.02.2023 r.

N.R.L.O.II.613.4.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 24.02.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 45, położonej  w miejscowości Stary Radziejów Wieś, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-02-24
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-02-24 10:44

Informacja

Radziejów, dnia 13.02.2023 r.

N.R.L.O.I.6222.1.2014-2023

INFORMACJA

 

           Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.02.2023 r. na wniosek Przedsiębiorstwa Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich Lacpol Sp. z o. o. ul. Hoża 51, 00 - 681 Warszawa, Zakład Mleczarski w Piotrkowie Kujawskim ul. Dworcowa 28, 88 – 230 Piotrków Kujawski (w imieniu którego działa pełnomocnik: EKO-PROJEKT Sp. z o. o. Sp. k., ul. Grochowska 19/1, 60 – 277 Poznań) zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie:

- zmiany decyzji Starosty Radziejowskiego znak: O.T.I.6222.1.2014 z dnia 15.01.2015 r. – pozwolenie zintegrowane na eksploatację instalacji do produkcji mleka lub wyrobów mleczarskich, o zdolności przetwarzania – obliczonej jako wartość średnia w stosunku do produkcji rocznej – ponad 200 ton mleka na dobę (z późniejszymi zmianami).

 

W związku z powyższym informuję, że w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszej informacji można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

drukuj (Informacja)

Informacja

Radziejów, dnia 8.02.2023 r.

N.R.L.O.II.613.2.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 08.02.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. lipa drobnolistna – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 131/4, położonej  w miejscowości Broniewek, gm. Radziejów,
  1. robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 131/4, położonej  w miejscowości Broniewek, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-02-08
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-02-08 14:35

Informacja

Radziejów, dnia 30.01.2023 r.

N.R.L.O.I.6233.2.2023

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

 

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)

 

Starosta Radziejowski zawiadamia, 

że z dniem 30.01.2023 r. na wniosek PRASMET BIS Granczewski i Spółka Spółka Jawna, ul. Rolnicza 4, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów.             

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

drukuj (Informacja)

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Informacja

Radziejów, dnia 16.01.2023 r.

N.R.L.O.II.613.1.2023

 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 16.01.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 176/4 położonej w miejscowości Połajewo, gmina Piotrków Kujawski.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-01-16
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-01-16 10:31

Informacja

Radziejów, dnia 09.01.2023 r.

N.R.L.O.I.6233.1.2023

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

 

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)

 

Starosta Radziejowski zawiadamia, 

 

że z dniem 09.01.2023 r. na wniosek przedsiębiorstwa „IRENA” FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA Paulina Jankowska, Karolina Jankowska-Łukasiewicz, ul. Koszykowa 2, 88 – 230 Piotrków Kujawski zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów.             

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

drukuj (Informacja)

Obwieszczenie Wody Polskie

Treść obwieszczenia

Informacja

Radziejów, dnia 27.02.2023 r.

N.R.L.O.II.613.5.2023

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.02.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 8, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-02-27
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-02-27 09:20

Konsultacje Rocznego programu współpracy Powiatu Radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontaracie na 2024 rok

Informacja

Radziejów, dnia 29.12.2023 r.

N.R.L.O.I.6233.5.2023

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania 

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)

                                             Starosta Radziejowski zawiadamia, 

 

że z dniem 29.12.2023 r. na wniosek FROST KURKIEWICZ Sp. z o. o., Skibin 26A, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów.             

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2809
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-12-29 07:59:44