BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Ogłoszenia, komunikaty i informacje »
  • 2023 rok »

Informacja

Radziejów, dnia 13.04.2023 r.

N.R.L.O.II.613.9.2023

 INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2022 r. poz. 916 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.04.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Lipa drobnolistna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 361, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2023-04-13
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2023-04-13 09:30
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 08:38:22
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net