Zgodnie z art.61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
Starosta Radziejowski zawiadamia,
że z dniem 17.02.2016 r. po złożeniu wniosku przez Firmę Handlowo-Usługową „FROST” Dariusz Kurkiewicz Skibin 26A, 88-200 Radziejów REGON: 910921402 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie:
- zmiany decyzji – zezwolenia z dnia 13.03.2014r. znak O.T.I.6233.5.2014. na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne polegająca na rozszerzeniu zezwolenia przez dopisanie odpadów o następujących kodach:
16 01 03 |
Zużyte opony |
16 01 17 |
Metale żelazne |
16 01 18 |
Metale nieżelazne |
16 01 19 |
Tworzywa sztuczne |
16 01 20 |
Szkło |
16 01 22 |
Inne niewymienione elementy |
16 01 99 |
Inne niewymienione odpady |
16 02 14 |
Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 19 do 16 02 13 |
16 02 16 |
Elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 |
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej pokój nr 4 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.