Zgodnie z art. 33 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U.z 2017 poz. 1405) oraz art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1121 z późn. zm.) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 25.08.2017 r. po złożeniu wniosku przez Firmę Handlowo-Usługową „FROST” Dariusz Kurkiewicz, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na :
- wykonanie dwóch wylotów urządzeń kanalizacyjnych służących do wprowadzania wód opadowych i roztopowych uprzednio oczyszczonych do stawów ziemnych( na dz. o nr ewid. 75/4 w m. Skibin, gm. Radziejów oraz na dz. o nr ewid. 145 w m. Skibin, gm. Radziejów),
- wykonanie urządzenia wodnego – stawu ziemnego odparowującego przeznaczonego do odbioru wód opadowych i roztopowych na dz. o nr ewid. 75/4 w m. Skibin, gm. Radziejów,
- wprowadzanie wód opadowych i roztopowych do stawów z utwardzonego terenu zakładu w m. Skibin, gm. Radziejów ( na dz. nr 145 i 75/4 w m. Skibin, gm. Radziejów), po uprzednim oczyszczeniu w separatorach substancji ropopochodnych, w ilości:
Qmax.h = 447,91 m3 /h
Qśr. dobowe = 21,47 m3/d
Ql/s = 124,42 l /s
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21dni (od daty podania do publicznej wiadomości ) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Uwagi i wnioski można składać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 4, od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1530 .