ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 )
zawiadamia się
że z dniem 10.07.2018 r. po złożeniu wniosku przez Urząd Gminy Radziejów ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów w sprawie wydania decyzji zezwalającej na usunięcie drzew:
zostało wszczęte postępowanie administracyjne.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 21 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530