BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Ogłoszenia, komunikaty i informacje »
  • 2020 rok »

Informacja

Radziejów, dnia 18.02.2020 r.

O.T.I.6233.1.2020

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

 

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)

 

Starosta Radziejowski zawiadamia, 

 

że z dniem 18.02.2020 r. na wniosek Transport Ciężarowy Skup i Sprzedaż Edward Bartczak, Koszczały 32, 88 - 210 Dobre zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne na terenie działki numer 136/1, obręb Koszczały, gmina Dobre.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Z up. Starosty Grzegorz Piasecki
  • Data wytworzenia 2020-02-18
  • Opublikował Mariusz Pikuła
  • Data publikacji 2020-02-20 14:34
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-07 15:07:50
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net