BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Ogłoszenia, komunikaty i informacje »
  • 2020 rok »

Informacja

Radziejów, dnia 24.11.2020 r.

 

O.T.II.613.30.2020

 

 

 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 24.11.2020 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Topólka, 87-875 Topólka

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. Kasztanowiec zwyczajny – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 72/6 położonej w m. Topólka,
  1. Kasztanowiec zwyczajny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 68/3 położonej w m. Topólka.

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków        w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2020-11-24
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2020-11-24 10:20
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-12 23:37:29
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net