BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Ogłoszenia, komunikaty i informacje »
  • 2021 rok »

Informacja

Radziejów, dnia 20.10.2021 r.

O.T.I.6233.31.2014.2020.2021

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

 

           Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)

 

Starosta Radziejowski zawiadamia, 

 

że z dniem 20.10.2021 r. na wniosek P.H.U. EKO-DAR Dariusz Szmydt, Szostka 48, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie:

- zmiany decyzji Starosty Radziejowskiego znak: O.T.I.6233.31.2014.2020 z dnia 13.11.2020 r. – zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej mgr Marzena Szpadzińska
    data wytworzenia: 2021-10-20
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2021-10-20 08:37
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-15 10:19:57
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net