Informacja
Radziejów, dnia 17.04.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.11.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 17.04.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Wierzba biała – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 24, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-04-17
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-04-17 10:13
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej położonej w obrębie ewidencyjnym Osięciny, gmina Osięciny
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Dariusz Zasadadata wytworzenia: 2025-04-15
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2025-04-15 14:10
- zmodyfikował: Mateusz Wojciechowskiostatnia modyfikacja: 2025-04-15 14:13
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej położonej w obrębie ewidencyjnym Dęby, gmina Dobre
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Dariusz Zasadadata wytworzenia: 2025-04-15
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2025-04-15 14:05
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Ogłasza
PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
Na najem boksu garażowego nr 20 o powierzchni około 15,80 m². Wyżej opisany boks garażowy znajduje się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy ul. Szpitalnej 3, w nieodpłatnym użytkowaniu SP ZOZ
i stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. Boks garażowy położony jest na działce
o nr ewidencyjna 666/7 o pow. 0.2162 ha.
Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 22.04.2025 roku w siedzibie Szpitala w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, sala konferencyjna:
1. Dla boksu garażowego nr 20 - godz. 9.00
Cena wywoławcza: 200,00 zł plus VAT/miesięcznie/.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 30,00 zł
w terminie do dnia 18 kwietnia 2025 roku, na konto: KDBS Filia w Radziejowie nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003 z dopiskiem wadium na boks garażowy nr 20. Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w przetargu jest podstawą do podpisania umowy najmu na okres 3 lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionych przypadkach.
Szczegółowe informacje można uzyskać również w siedzibie Szpitala Dział Administracji
i Zamówień Publicznych lub telefonicznie pod nr 54 285 63 31.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Jarosława Chmielewskiego , tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl klauzula informacyjna znajduje się na stronie https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/ bądź w siedzibie Szpitala.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2025-03-19
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2025-03-17 12:50
- zmodyfikował: Daria Kordylakostatnia modyfikacja: 2025-03-17 14:11
Informacja
Radziejów, dnia 14.03.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.10.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.03.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 146, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-03-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-03-14 08:53
Informacja
Radziejów, dnia 13.03.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.9.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.03.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 8, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-03-13
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-03-13 08:34
Ogłoszenie o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, położonej w obrębie ewidencyjnym Leonowo, gmina Osięciny
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniak, Starosta Radziejowskidata wytworzenia: 2025-03-10
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2025-03-10 13:19
- zmodyfikował: Mateusz Wojciechowskiostatnia modyfikacja: 2025-03-10 13:24
Informacja
Radziejów, dnia 14.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.8.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Żywotnik zachodni – 3 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów,
2. Świerk pospolity – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów,
3. Świerk srebrny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów,
4. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-14 13:21
Informacja
Radziejów, dnia 13.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.5.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 15/2 położonej w miejscowości Wąsewo, gmina Piotrków Kujawski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-14 09:05
Informacja
Radziejów, dnia 13.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.6.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 8 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 361/3, położonej w obrębie geodezyjnym Smarglin, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-14 08:50
Informacja
Radziejów, dnia 13.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.7.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 361/3, położonej w obrębie geodezyjnym Smarglin, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-13
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-13 09:37
Obwieszczenie Wody Polskie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mariusz Pikuładata wytworzenia: 2025-02-11
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2025-02-11 12:29
Informacja
Radziejów, dnia 30.01.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.3.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.01.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 70, położonej w miejscowości Kłonówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-01-30
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-01-30 09:51
Konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Powiatu Radziejowskiego w 2025 roku
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:09
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-03-18 10:27
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-02-26 14:23
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:10
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:10
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:09
Obwieszczenie Wody Polskie
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-21 11:21
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-21 11:21
Informacja
Radziejów, dnia 15.01.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.1.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 15.01.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Zarządu Stowarzyszeniem Ogrodu Działkowego „Stokrotka” ul. Działkowa 1, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Świerk zwyczajny – 5 szt., znajdujący się na działce ogrodu działkowego o nr wewnętrznym 332, położonej przy ul. Działkowej 1 w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-01-15
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-01-15 11:18
Informacja
Radziejów, dnia 23.01.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.2.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 23.01.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 117/21 położonej w m. Topólka gm. Topólka.
2. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 164/1 położonej w m. Świerczyn gm. Topólka.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-01-23
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-01-23 10:43
Informacja
Radziejów, dnia 6.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.4.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 6.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 5 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 123/4, położonej w obrębie geodezyjnym Pocierzyn, gmina Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-06
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-06 09:39