Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - Stan na 01.01.2025
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2026
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na rok 2022
Plan działania został przygotowany stosownie do przepisów art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062).
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na rok 2021.
Plan działania został przygotowany stosownie do przepisów art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019r. poz. 1696, z późniejszymi zmianami).
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Koordynator do spraw dostępności
Małgorzata Chłodzińska, ul. Kościuszki 17, 88-200 Radziejów pokój nr 11 (I piętro na lewo przed sekretariatem),
telefon: 54 285 3553 numer wewnętrzny 115, telefon komórkowy 604 348 727, mail: sekretarz@radziejow.pl.
Godziny urzędowania: od powniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30.