Informacja
Radziejów, dnia 27.12.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.34.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.12.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 70, położonej w miejscowości Kłonówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-12-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-12-30 08:34
Informacja
Radziejów, dnia 20.12.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.33.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.12.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 153, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-12-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-12-20 11:27
Informacja o kontrolach w 2024 roku dotyczących odpadów
drukuj (Informacja o kontrolach w 2024 roku dotyczących odpadów)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-12-20
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-12-20 09:16
Informacja
Radziejów, dnia 19.12.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.32.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 19.12.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Olcha – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 388/31 położonej w miejscowości Połajewo, gmina Piotrków Kujawski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-12-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-12-20 08:49
Informacja
Radziejów, dnia 18.12.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.31.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.12.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 5 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 10/1 położonej w miejscowości Wójcin, gmina Piotrków Kujawski,
2. Wierzba drobnolistna – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 23 położonej w miejscowości Łabędzin, gmina Piotrków Kujawski,
3. Robinia akacjowa –1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 70/1 położonej w miejscowości Szewce, gmina Piotrków Kujawski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-12-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-12-20 08:47
Obwieszczenie Wody Polskie
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-12-05 14:16
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-12-05 14:11
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-12-05 14:11
Informacja
Radziejów, dnia 28.11.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.30.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 28.11.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Wierzba krucha – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 216, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-11-28
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-29 07:36
Obwieszczenie Wody Polskie
drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-26 14:37
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-26 14:37
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-26 14:37
Ogłoszenie o III przetargu ustnym nieograniczonym na najem boksu garażowego nr 22
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-11-19
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-11-19 10:50
Informacja
Radziejów, dnia 4.11.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.28.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 4.11.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Świerk pospolity – 1szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 144, położonej w obrębie geodezyjnym Kłonowo, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-11-04
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-04 09:29
Informacja
Radziejów, dnia 4.11.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.29.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 4.11.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Świerk pospolity – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 197/18, położonej w obrębie geodezyjnym Byczyna, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-11-04
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-04 09:27
Informacja
Radziejów, dnia 25.10.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.27.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 25.10.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 8, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-10-25
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-10-25 10:41
Informacja
Radziejów, dnia 9.10.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.26.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 9.10.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 49/3, położonej w miejscowości Skibin, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-10-09
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-10-09 11:09
Informacja
Radziejów, dnia 9.10.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.25.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 9.10.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 145/10, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-10-09
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-10-09 11:07
Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na zlecenie realizacji zadania publicznego w 2025 r., dotyczącego prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:52
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-30 09:55
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 12:20
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 12:20
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
- Informacja (PDF) 214.37kB
drukuj (Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mariusz Piotrkowskidata wytworzenia: 2024-09-30
- opublikował: Mariusz Piotrowskidata publikacji: 2024-09-30 13:13
Informacja
Radziejów, dnia 26.09.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.24.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 26.09.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 149, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-09-26
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-26 09:37
Informacja
Radziejów, dnia 23.09.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.23.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 23.09.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1152/2 położonej przy ul. 11-go Listopada w m. Radziejów,
2. Głóg dwuszyjkowy - 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1152/2 położonej przy ul. 11-go Listopada w m. Radziejów,
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-09-23
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-23 10:37
Informacja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-09-17
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-09-17 14:09
Informacja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-09-17
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-09-17 13:59
Zapraszamy do udziału w konsultacjach projektu "Rocznego programu współpracy powiatu radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi na rok 2025"
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Starostwo Powiatowe w Radziejowie
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:15
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 12:25
Obwieszczenie Wody Polskie
drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-03 13:18
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-03 13:19
Informacja
Radziejów, dnia 30.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.22.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 226/5, położonej w obrębie geodezyjnym Bronisław, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-30
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-30 09:57
Informacja
Radziejów, dnia 27.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.21.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Lipa drobnolistna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 155 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
2. Klon zwyczajny – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 155 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
3. Głóg dwuszyjkowy - 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 155 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
4. Lipa drobnolistna – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 212 położonej przy ul. Kwiatowej w m. Radziejów,
5. Klon zwyczajny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 178/3 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
6. Głóg dwuszyjkowy - 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1178/3 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-27 14:35
Informacja
Radziejów, dnia 27.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.20.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa– 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 78/3, położonej w miejscowości Broniewek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-27 14:33
OGŁOSZENIE O WYNIKU II PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
Informacja o wyniku II przetargu ustnego nieograniczonego dotyczącego najmu na okres trzech lat nieruchomości garażowych nr 16,22, usytuowanych na działce o nr ewid.666/7, położonych przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.
Przetarg ustny nieograniczony odbył się w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w dniu 07.08.2024 r.
1. Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 16 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.
Do przetargu zostały dopuszczone osoby/podmioty:
Robert Urbański, ul. Szpitalna 1/5, 88-200 Radziejów
Na przetarg wadium wpłacił jeden oferent
Cena wywoławcza wynosiła 175,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT
Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 185,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT.
Podmiot wyłoniony w przetargu: Robert Urbański, ul. Szpitalna 1/5,88-200 Radziejów
2. Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 22 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.
Brak uczestników przetargu
drukuj (OGŁOSZENIE O WYNIKU II PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowiedata wytworzenia: 2024-08-23
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-08-27 10:38
- zmodyfikował: administratorostatnia modyfikacja: 2024-08-27 10:39
Informacja
Radziejów, dnia 20.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.19.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola biała – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Połajewo, gmina Piotrków Kujawski,
2. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Połajewo, gmina Piotrków Kujawski,
3. Lipa drobnolistna –1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 15/2 położonej w miejscowości Wąsewo, gmina Piotrków Kujawski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-20 14:21
Informacja
Radziejów, dnia 7.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.18.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 7.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 153, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-20 09:51
Informacja
Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 13 sierpnia 2024 roku przez 21 dni, tj. do dnia 02 września 2024 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do zbycia w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024 r., poz. 1145), na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 138 i 139 o łącznej powierzchni 0.1242 ha, dla której urządzona jest księga wieczysta Nr WL1R/00027263/7.
Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145) lub odrębnych przepisów oraz osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości pozbawionymi prawa własności tej nieruchomości przed dniem 5 grudnia 1990 r., albo spadkobiercy takich osób, mogą w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia niniejszego wykazu, złożyć wniosek o nabycie przedmiotowej nieruchomości. W razie nie złożenia wniosku w terminie pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości nie przysługuje.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-08-13
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-08-13 14:21
- zmodyfikował: Mateusz Wojciechowskiostatnia modyfikacja: 2024-08-13 15:08
Informacja
Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 13 sierpnia 2024 roku przez 21 dni, tj. do dnia 02 września 2024 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do zbycia w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024 r., poz. 1145), na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 47/146 o powierzchni 0.0371 ha, dla której urządzona jest księga wieczysta Nr WL1R/00034553/9.
Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 ze zm.) lub odrębnych przepisów oraz osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości pozbawionymi prawa własności tej nieruchomości przed dniem 5 grudnia 1990 r., albo spadkobiercy takich osób, mogą w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia niniejszego wykazu, złożyć wniosek o nabycie przedmiotowej nieruchomości. W razie nie złożenia wniosku w terminie pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości nie przysługuje.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-08-13
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-08-13 14:23
- zmodyfikował: Mateusz Wojciechowskiostatnia modyfikacja: 2024-08-13 15:09
Informacja
Radziejów, dnia 7.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.18.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 7.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 153, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-08-08
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-08-08 09:52
- zmodyfikował: Daria Kordylakostatnia modyfikacja: 2024-08-08 10:11
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 sierpnia 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 71/2 położonej w obrębie ewidencyjnym Przysiek, gmina Dobre z działkami sąsiednimi.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-07-25
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-07-31 08:39
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 09 sierpnia 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 193 położonej w obrębie ewidencyjnym Dęby, gmina Dobre z działkami sąsiednimi,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-07-25
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-07-31 08:36
Informacja
Radziejów, dnia 16.07.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.17.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 16.07.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Wierzba płacząca – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 22/2 położonej w m. Topólka gm. Topólka.
2. Żywotnik zachodni – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 22/2 położonej w m. Topólka gm. Topólka.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Ogłasza
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
Na najem 2 boksów garażowych nr 16 i 22 o powierzchni około 15,80 m² każdy. Wyżej opisane boksy garażowe znajdują się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy ul. Szpitalnej 3, w nieodpłatnym użytkowaniu SP ZOZ
i stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. Boksy garażowe położone są na działce
o nr ewidencyjna 666/7 o pow. 0.2162 ha.
II Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 07.08.2024 roku w siedzibie Szpitala w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, sala konferencyjna:
1. Dla boksu garażowego nr 16 - godz. 9.00
2. Dla boksu garażowego nr 22 - godz. 9.15
Cena wywoławcza: 175, 00 zł plus VAT/miesięcznie/na każdy.
Warunkiem przystąpienia do II przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 30,00 zł
w terminie do dnia 02.08.2024 roku, na konto: KDBS Filia w Radziejowie nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003 z dopiskiem wadium na boks garażowy nr …… .Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w II przetargu jest podstawą do podpisania umowy najmu na okres 3 lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionych przypadkach.
Szczegółowe informacje można uzyskać również w siedzibie Szpitala Dział Administracji
i Zamówień Publicznych lub telefonicznie pod nr 54 285 63 31.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Sebastiana Jankiewicza, tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl klauzula informacyjna znajduje się na stronie https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/ bądź w siedzibie Szpitala.
I przetarg ustny nieograniczony odbył się 20 lutego 2024roku.
drukuj (ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-07-08
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-07-08 14:06
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 15 lipca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 18 położonej w obrębie ewidencyjnym Przysiek, gmina Dobre
z działkami sąsiednimi nr: 21, 25, 27, 28, 29, 33, 34, 35, 38, 40, 15/2,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-07-02
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-07-05 10:36
- zmodyfikował: administratorostatnia modyfikacja: 2024-07-05 10:36
Informacja
Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 20 czerwca 2024 roku przez 21 dni, tj. do dnia 10 lipca 2024 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do zbycia w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.), na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 47/72 o powierzchni 0.1075 ha, dla której urządzona jest księga wieczysta Nr WL1R/00024442/5.
Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.) lub odrębnych przepisów oraz osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości pozbawionymi prawa własności tej nieruchomości przed dniem 5 grudnia 1990 r., albo spadkobiercy takich osób, mogą w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia niniejszego wykazu, złożyć wniosek o nabycie przedmiotowej nieruchomości. W razie nie złożenia wniosku w terminie pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości nie przysługuje.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniak, Starosta Radziejowskidata wytworzenia: 2024-06-20
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-06-21 15:19
Informacja
Radziejów, dnia 20.06.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.16.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.06.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata– 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 145/10, położonej w miejscowości Płowce, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-06-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-06-20 13:39
Informacja
Radziejów, dnia 4.06.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.15.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 4.06.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata– 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 167, położonej ul. Polna, m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-06-04
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-06-04 13:58
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 43 położonej w obrębie ewidencyjnym Dębianki, gmina Topólka z działkami sąsiednimi nr: 44, 2 i 7,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-05-28
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-05-28 14:29
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) Informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 79 położonej w obrębie ewidencyjnym Dobre I, gmina Dobre
z działkami sąsiednimi nr: 81, 82, 78 i 213/2,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-05-28
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-05-28 14:24
- zmodyfikował: administratorostatnia modyfikacja: 2024-05-28 14:26
Informacja o zmianie pracy aptek
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-05-27 09:28
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-05-27 09:29
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-05-27 09:29
Informacja
Radziejów, dnia 27.05.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.14.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących krzewów:
1. Tuja – 57 m2 , znajdujących się na działce o Nr ewid. 26 w miejscowości Czołowo, gmina Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 dni (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-05-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-05-27 09:18
Informacja
Radziejów, dnia 27.05.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.13.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata – 2 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 78/3 w miejscowości Broniewek, gmina Radziejów
2. Sosna zwyczajna – 1 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 78/3 w miejscowości Broniewek, gmina Radziejów
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 dni (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-05-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-05-27 09:12
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA CZŁONKÓW POWIATOWEJ RADY RYNKU PRACY W RADZIEJOWIE
W związku z upływem kadencji Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie Starosta Radziejowski ogłasza nabór na członków Powiatowej Rady Rynku Pracy, która działać będzie w okresie kadencji 2024-2028.
Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2024 r. poz. 475 t.j.) o powołanie w skład powiatowej rady rynku pracy mogą ubiegać się przedstawiciele działających na terenie powiatu:
1) terenowych struktur każdej organizacji związkowej reprezentatywnej w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego;
2) terenowych struktur każdej reprezentatywnej organizacji pracodawców w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego;
3) społeczno-zawodowych organizacji rolników, w tym związków zawodowych rolników indywidualnych i izb rolniczych;
4) organizacji pozarządowych zajmujących się statutowo problematyką rynku pracy.
Starosta może powołać w skład rynku pracy trzech przedstawicieli spośród organów jednostek samorządu terytorialnego lub nauki o szczególnej wiedzy i autorytecie w obszarze działania tej rady.
Starosta Radziejowski pisemnie zwrócił się do podmiotów określonych treścią ustawy z prośbą o zgłoszenie przedstawicieli – kandydatów na członków Powiatowej Rady Rynku Pracy.
Dodatkowe zgłoszenia kandydatów na członków Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania zaproszenia w Starostwie Powiatowym w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, 88-200 Radziejów w Sekretariacie z dopiskiem na kopercie „Powiatowa Rada Rynku Pracy”.
Zgłoszenia kandydata należy dokonać na druku zgłoszenia - do pobrania.
Do zgłoszenia należy dołączyć opis kariery zawodowy kandydata oraz informacje potwierdzające osiągnięcia i doświadczenia kandydata w zakresie rynku pracy.
Organizacje pozarządowe zajmujące się statutowo problematyką rynku pracy oraz społeczno-zawodowe organizacje rolników, w tym związki zawodowe rolników indywidualnych i izby rolnicze do zgłoszenia powinny dołączyć – Statut organizacji oraz wypis z KRS.
Zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy decyzja o powołaniu kandydata w skład Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie należy do wyłącznej kompetencji Starosty Radziejowskiego. Starosta poinformuje organy i organizacje w terminie 30 dni roboczych od dnia zakończenia przyjmowania zgłoszeń o terminie posiedzenia inauguracyjnego.
Załączniki:
- karta zgłoszenie kandydata na członka Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie
Radziejów, dnia 21 maja 2024 r.
drukuj (OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA CZŁONKÓW POWIATOWEJ RADY RYNKU PRACY W RADZIEJOWIE)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-05-22
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-05-22 10:26
- zmodyfikował: Daria Kordylakostatnia modyfikacja: 2024-05-22 10:28
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień:
14 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 121 położonej w obrębie ewidencyjnym Wincentowo, gmina Piotrków Kujawski z działką sąsiednią nr 47 położoną w obrębie ewidencyjnym Wincentowo, gmina Piotrków Kujawski.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-05-20
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-05-20 11:17
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień:
27 maja 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 52 położonej w obrębie ewidencyjnym Rudzk Mały, gmina Piotrków Kujawski,
28 maja 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 5/2 położonej w obrębie ewidencyjnym Szewce, gmina Piotrków Kujawski,
28 maja 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 84 położonej w obrębie ewidencyjnym Sokoły, gmina Piotrków Kujawski.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-05-17
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-05-20 11:11
Informacja
Radziejów, dnia 17.05.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.12.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 17.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących krzewów:
1. Thuja – 80 m2 , znajdujących się na działce o nr ewid. 17/2 w miejscowości Rogalin, gmina Piotrków Kujawski
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-05-17
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-05-17 10:35
Obwieszczenie
Obwieszczenie (art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości Dz. U. 2023 r. poz.1394)
Na podstawie art. 49 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 17 ustawy z dnia 17 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1394) Starosta Radziejowski zawiadamia, że decyzje o rejestracji pojazdów wydane przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczące pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego, w stosunku do których ich posiadacze nie dopełnili obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, jeżeli pojazd im podlega, przez okres dłuższy niż 10 lat, przypadający bezpośrednio przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości, wygasają z mocy prawa z dniem 10 czerwca 2024 r. (art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości Dz. U. 2023 r. poz.1394)
Wykaz numerów rejestracyjnych pojazdów, które kwalifikują się do wygaszenia decyzji o rejestracji przekazany został Staroście Radziejowskiemu przez Ministra właściwego do spraw informatyzacji (art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości Dz. U. 2023 r. poz.1394) i zawarty jest w załączniku do niniejszego zawiadomienia.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Wydziału Komunikacji i Infrastruktury Technicznej mgr Marzena Szpadzińskad