Ogłoszenie o naborze wniosków o udzielenie dotacji celowych z budżetu Powiatu dla Ochotniczych Straży Pożarnych
1. Zarząd Powiatu w Radziejowie zgodnie z uchwałą nr 79/2025 Zarządu Powiatu Radziejowskiego
z dnia 26 maja 2025 roku w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji celowych z budżetu Powiatu Radziejowskiego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Powiatu Radziejowskiego informuje o naborze wniosków o udzielenie dotacji celowych z budżetu Powiatu na dofinansowanie zadań realizowanych przez Ochotnicze Straże Pożarne (OSP), dla OSP z terenu Powiatu Radziejowskiego
2. Cel dotacji:
2.1. Dotacje mogą być przeznaczone wyłącznie na:
1) dofinansowanie do zakupu umundurowania bojowego oraz środków ochrony osobistej strażaków,
2) dofinansowanie do zakupów środków łączności lub ich modernizacji,
3) dofinansowanie do zakupu sprzętu, aparatury, urządzeń oraz innego wyposażenia niezbędnego do prawidłowego udzielania pierwszej pomocy lub prowadzenia innych działań ratowniczych,
4) dofinansowanie do zakupu doposażenia w niezbędny sprzęt inny niż samochody ratowniczo-gaśnicze,
5) dofinansowanie remontu pomieszczeń w celu zapewnienia warunków do właściwego przechowywania sprzętu i wyposażenia ratowniczo-gaśniczego oraz pojazdów,
6) dofinansowanie do szkoleń i działań edukacyjnych, w tym organizowanie przedsięwzięć służących krzewieniu sportu i kultury fizycznej, przedsięwzięć oświatowo-kulturalnych propagujących wiedzę i umiejętności w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz przedsięwzięć integrujących społeczności lokalne.
2.2. Dotacja może być udzielona również na dofinansowanie zakupu sprzętu współfinansowanego z innych źródeł.
2.3. Dotacja celowa może być udzielona w wysokości:
a) do 1.500,00 zł dla jednostek OSP włączonych w Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy oraz dla jednostek, które w roku 2024 uczestniczyły w działaniach ratowniczych,
b) do 500,00 zł dla pozostałych jednostek.
3. Podmioty uprawnione:
O dotację mogą ubiegać się jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych posiadające siedzibę na terenie Powiatu Radziejowskiego.
4. Termin i miejsce składania wniosków oraz zawartość wniosku:
4.1. Ochotnicze Straże Pożarne ubiegające się o dofinansowanie składają wniosek wg. wzoru dostępnego w Starostwie Powiatowym w Radziejowie lub na stronie internetowej www.bip.radziejow.pl w zakładce ogłoszenia, komunikaty oraz www.radziejow.pl w zakładce NGO- Aktualności.
4.2. Wniosek zawiera:
1) nazwę i adres wnioskodawcy, nr wpisu do KRS (jeżeli dotyczy) oraz informację czy wnioskodawca został włączony w Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy, nr telefonu, adres a-mail;
2) imiona i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania OSP;
3) nr rachunku bankowego;
4) całkowity koszt zadania oraz wnioskowaną kwotę dotacji;
5) szczegółowy opis zadania, na którego realizację ma być przeznaczona dotacja;
6) przewidywany termin wykorzystania dotacji;
7) kwotę innych środków pozyskiwanych przez OSP na realizację zadania;
8) klauzule dotyczące ochrony danych osobowych;
9) czytelne podpisy ręczne, podpisy elektroniczne lub podpisy poprzez profil zaufany (epuap) osób uprawnionych do reprezentowania wnioskodawcy;
4.3. Wnioskodawcy zobowiązani są dołączyć do wniosku także inne dokumenty, o które zwróci się Zarząd Powiatu, jeśli charakter realizowanego zadania wymaga ich uzyskania, albo jeśli ich przedłożenie jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia wniosku lub może mieć wpływ na wysokość dotacji.
4.4. Dodatkowe dokumenty, o których mowa w ust. 1 należy uzupełnić w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. W przypadku nieusunięcia braków w wyznaczonym terminie, wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.
4.5. Jeżeli dokumenty składane wraz z wnioskiem są dołączane w formie kopii, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wnioskodawcy.
4.6 Wnioski w formie papierowej w zaklejonych kopertach należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie lub za pośrednictwem poczty na adres: powiat@radziejow.pl z dopiskiem: „Wniosek o dotację dla OSP – [nazwa jednostki]” do dnia 11 sierpnia 2025 roku.
4.7. Wnioski w formie elektronicznej należy wysyłać na adres: powiat@radziejow.pl
4.8. Wnioski należy składać w terminie do 11 sierpnia 2025roku. , o zachowaniu tej daty decyduje:
1) w przypadku wniosków składanych osobiście - data wpływu do Starostwa Powiatowego
2) w przypadku wniosków wysyłanych drogą pocztową – data nadania listu poleconego w placówce pocztowej na terenie Polaki
3) w przypadku wysyłania drogą elektroniczną - data potwierdzenia wpływu wniosku
4.9. Jeżeli wniosek będzie zawierać braki, Zarząd Powiatu Radziejowskiego wezwie wnioskodawcę do ich usunięcia w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu wniosek zostanie odrzucony.
4.10. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi do dnia 15 września 2025 roku. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie BIP Powiatu Radziejowskiego.
4.11. Podpisanie umów o udzielenie dotacji nastąpi do dnia 30 września 2025 roku.
5. Inne postanowienia
5.1 W przypadku pytań należy kontaktować się z: Katarzyną Tomczak lub Małgorzatą Patyk.
5.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu stosuje się z uchwałę nr 79/2025 Zarządu Powiatu Radziejowskiego z dnia 26 maja 2025 roku w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji celowych z budżetu Powiatu Radziejowskiego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Powiatu Radziejowskiego
5.3. Wzór wniosku o udzielenie dotacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Administrator Systemudata wytworzenia: 2025-07-10
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2025-07-10 09:06
Informacja
Radziejów, dnia 30.06.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.15.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.06.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących krzewów:
1. Czarny bez – 600 m2, znajdujący się na działce o nr ewid. 856/6 położonej przy ul. Działkowej w m. Radziejów,
2. Śliwa tarnina – 1000 m2, znajdujący się na działce o nr ewid. 856/6 położonej przy ul. Działkowej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-06-30
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-06-30 10:58
Ogłoszenie o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Małgorzata Chłodzińskadata wytworzenia: 2025-06-30
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2025-06-30 09:14
Informacja
N.R.L.O.II.6131.14.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 26.06.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Lipa drobnolistna – 3 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 123/4, położonej w obrębie geodezyjnym Pocierzyn, gmina Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-06-26
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-06-26 08:57
Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Powiatu Radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi w roku 2024
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-06-25 11:22
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-06-25 11:23
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-06-25 11:23
Informacja
Radziejów, dnia 25.06.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.13.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 25.06.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Lipa drobnolistna – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów,
2. Jarząb szwedzki – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-06-25
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-06-25 09:42
Zawiadomienia o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej
drukuj (Zawiadomienia o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mariusz Piotrkowskidata wytworzenia: 2025-06-24
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2025-06-24 10:12
Zawiadomienia o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej
drukuj (Zawiadomienia o czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mariusz Piotrkowskidata wytworzenia: 2025-06-24
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2025-06-24 10:10
Informacja o zamiarze wywłaszczenia nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre Wieś, gmina Dobre
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Mroczkowskadata wytworzenia: 2025-05-22
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2025-05-22 10:44
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków graficznych/wyznaczenia punktów granicznych/ustalenia przebiegu granic
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mariusz Piotrkowskidata wytworzenia: 2025-05-14
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2025-05-14 11:21
Informacja
Radziejów, dnia 17.04.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.11.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 17.04.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Wierzba biała – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 24, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-04-17
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-04-17 10:13
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Ogłasza
PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
Na najem boksu garażowego nr 20 o powierzchni około 15,80 m². Wyżej opisany boks garażowy znajduje się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy ul. Szpitalnej 3, w nieodpłatnym użytkowaniu SP ZOZ
i stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. Boks garażowy położony jest na działce
o nr ewidencyjna 666/7 o pow. 0.2162 ha.
Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 22.04.2025 roku w siedzibie Szpitala w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, sala konferencyjna:
1. Dla boksu garażowego nr 20 - godz. 9.00
Cena wywoławcza: 200,00 zł plus VAT/miesięcznie/.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 30,00 zł
w terminie do dnia 18 kwietnia 2025 roku, na konto: KDBS Filia w Radziejowie nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003 z dopiskiem wadium na boks garażowy nr 20. Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w przetargu jest podstawą do podpisania umowy najmu na okres 3 lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionych przypadkach.
Szczegółowe informacje można uzyskać również w siedzibie Szpitala Dział Administracji
i Zamówień Publicznych lub telefonicznie pod nr 54 285 63 31.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Jarosława Chmielewskiego , tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl klauzula informacyjna znajduje się na stronie https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/ bądź w siedzibie Szpitala.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2025-03-19
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2025-03-17 12:50
- zmodyfikował: Daria Kordylakostatnia modyfikacja: 2025-03-17 14:11
Ogłoszenie o wyniku przetargu ustnego nieograniczonego
Informacja
Radziejów, dnia 14.03.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.10.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.03.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 146, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-03-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-03-14 08:53
Informacja
Radziejów, dnia 13.03.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.9.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.03.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 8, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-03-13
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-03-13 08:34
Informacja
Radziejów, dnia 14.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.8.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Żywotnik zachodni – 3 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów,
2. Świerk pospolity – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów,
3. Świerk srebrny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów,
4. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 158/4, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-14 13:21
Informacja
Radziejów, dnia 13.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.5.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 15/2 położonej w miejscowości Wąsewo, gmina Piotrków Kujawski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-14 09:05
Informacja
Radziejów, dnia 13.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.6.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 8 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 361/3, położonej w obrębie geodezyjnym Smarglin, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-14
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-14 08:50
Informacja
Radziejów, dnia 13.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.7.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 361/3, położonej w obrębie geodezyjnym Smarglin, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-13
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-13 09:37
Obwieszczenie Wody Polskie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mariusz Pikuładata wytworzenia: 2025-02-11
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2025-02-11 12:29
Informacja
Radziejów, dnia 30.01.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.3.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.01.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. nr 70, położonej w miejscowości Kłonówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-01-30
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-01-30 09:51
Konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Powiatu Radziejowskiego w 2025 roku
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:09
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-03-18 10:27
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-02-26 14:23
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:10
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:10
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-29 14:09
Obwieszczenie Wody Polskie
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-21 11:21
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2025-01-21 11:21
Informacja
Radziejów, dnia 15.01.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.1.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 15.01.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Zarządu Stowarzyszeniem Ogrodu Działkowego „Stokrotka” ul. Działkowa 1, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Świerk zwyczajny – 5 szt., znajdujący się na działce ogrodu działkowego o nr wewnętrznym 332, położonej przy ul. Działkowej 1 w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-01-15
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-01-15 11:18
Informacja
Radziejów, dnia 23.01.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.2.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 23.01.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 117/21 położonej w m. Topólka gm. Topólka.
2. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 164/1 położonej w m. Świerczyn gm. Topólka.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-01-23
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-01-23 10:43
Informacja
Radziejów, dnia 6.02.2025 r.
N.R.L.O.II.6131.4.2025
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 6.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 5 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 123/4, położonej w obrębie geodezyjnym Pocierzyn, gmina Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2025-02-06
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2025-02-06 09:39