Informacja o wyniku I przetargu ustnego ograniczonego
- I przetarg ustny ograniczony odbył się w dniu 09 marca 2021 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, sala konferencyjna. Przedmiotem przetargu była sprzedaż nieruchomości gruntowej, niezabudowanej, położonej w miejscowości Dobre I, gmina Dobre, oznaczonej numerem ewidencyjnym 190/3 o powierzchni 0.0744 ha, na karcie mapy nr 1, stanowiącej własność Skarbu Państwa, dla której prowadzona jest w Sądzie Rejonowym w Radziejowie księga wieczysta Nr WL1R/00019969/7.
- Na przetarg zgłosił się jeden oferent i jeden oferent został dopuszczony do przetargu.
- Cena wywoławcza nieruchomości wyniosła – 2 790,00 zł netto.
- Nieruchomości gruntowa niezabudowana nr 190/3 sprzedana została za kwotę –
2 820,00 zł netto.Łączna kwota sprzedaży wyniosła 3 468,60 zł brutto (w tym podatek VAT 23% w kwocie 648,60 zł).
- Wyżej opisana nieruchomość gruntowa niezabudowana sprzedana została Pani Katarzynie Kicie.
drukuj (Informacja o wyniku I przetargu ustnego ograniczonego)
Informacja
Radziejów, dnia 20.12.2021 r.
O.T.II.613.36.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.12.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Robinia akacjowa – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1684, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski przy ul. Poduchownej,
- Robinia akacjowa – 5 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 40, położonej w miejscowości Szewce gm. Piotrków Kujawski,
- Brzoza brodawkowata – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 40, położonej w miejscowości Szewce gm. Piotrków Kujawski,
- Robinia akacjowa – 17 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 187, położonej w miejscowości Szewce gm. Piotrków Kujawski,
- Brzoza brodawkowata – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 956, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Parkowa,
- Wierzba – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 956, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Parkowa,
- Topola włoska – 12 szt. znajdująca się na działce o nr ewid. 458, 221/2, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, Stadion Miejski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 13.12.2021 r.
O.T.II.613.38.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz.247 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.12.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Klon jesionolistny– 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 172 położonej w m. Sadłużek gm. Topólka,
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja o wykazie
Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że od 9 grudnia 2021 r. przez 21 dni, tj. do 30 grudnia 2021 r. zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17 wykazy nieruchomości przeznaczonych do użyczenia od 1 stycznia 2021 r. na okres jednego roku: garaż murowany przy ul. Kościuszki 20/22 oraz pomieszczenia biurowe znajdujące się w budynku administracyjno – biurowych przy ul. Kościuszki 58. Wyżej opisane nieruchomości stanowią własność Powiatu Radziejowskiego.
Informacja o wykazie
Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że od 8 grudnia 2021 r. przez 21 dni tj. do 29 grudnia 2021 r. zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17 wykazy nieruchomości przeznaczonych do wynajęcia od 1 stycznia 2021 r. na okres jednego roku w trybie bezprzetargowym: garaż murowany przy ul. Kościuszki 20/22 oraz pomieszczenia biurowe znajdujące się w budynkach administracyjno – biurowych przy ul. Kościuszki 20/22 i przy ul. Kościuszki 58. Wyżej opisane nieruchomości stanowią własność Powiatu Radziejowskiego.
Informacja
Radziejów, dnia 7.12.2021 r.
O.T.II.613.37.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 7.12.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola– 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 145, położonej w miejscowości Czołowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 2.12.2021 r.
O.T.II.613.35.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 2.12.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 249/2, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie paragrafu 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 r. poz. 1390 tj.) w załączeniu przesyła Informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 21 grudnia 2021 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki 238 poł. w obrębie ewidencyjnym Czamaninek gm. Topólka z działkami sąsiednimi 237, 230, 239, 240 poł. Czamaninek.
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie paragrafu 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 r. poz. 1390 tj.) w załączeniu przesyła Informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 29 listopada 2021 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki 124 poł. w obrębie ewidencyjnym Konary gm. Osięciny z działkami sąsiednimi 36, 37, poł. Lekarzewice i 112 poł. Konary.
Informacja
Radziejów, dnia 10.11.2021 r.
O.T.I.6233.1.2021
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)
Starosta Radziejowski zawiadamia,
że z dniem 10.11.2021 r. na wniosek firmy M&K S. C. Mariola Graczyk – Benedykcińska, Karol Benedykciński, Broniewek 32, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie:
- zmiany decyzji Starosty Radziejowskiego znak: O.T.I.6233.1.2021 z dnia 24.05.2021 r. – zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (z późniejszymi zmianami).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.
Informacja
Radziejów, dnia 3.11.2021 r.
O.T.II.613.34.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz.247 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 3.11.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Sumak octowiec– 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 167 położonej w m. Znaniewo gm. Topólka,
- Świerk pospolity – 1 szt.., znajdujący się na działce o nr ewid. 167 położonej w m. Znaniewo gm. Topólka,
- Modrzew europejski – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 167 położonej w m. Znaniewo gm. Topólka,
- Morwa biała – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 167 położonej w m. Znaniewo gm. Topólka,
- Topola czarna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 167 położonej w m. Znaniewo gm. Topólka.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie paragrafu 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021 r. poz. 1390 tj.) w załączeniu przesyła Informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 19 listopada 2021 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki 71/2 poł. w obrębie ewidencyjnym Czołowo gm. Radziejów z działkami sąsiednimi 71/5, 77, 71/4 poł. Czołowie.
Informacja
Radziejów, dnia 20.10.2021 r.
O.T.I.6233.31.2014.2020.2021
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)
Starosta Radziejowski zawiadamia,
że z dniem 20.10.2021 r. na wniosek P.H.U. EKO-DAR Dariusz Szmydt, Szostka 48, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie:
- zmiany decyzji Starosty Radziejowskiego znak: O.T.I.6233.31.2014.2020 z dnia 13.11.2020 r. – zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.
Informacja
Radziejów, dnia 13.10.2021 r.
O.T.II.613.33.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.10.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 41, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Konsultacje "Rocznego programu współpracy Powiatu Radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022"
Informacja Zarządu Województwa Kujawsko - Pomorskiego
drukuj (Informacja Zarządu Województwa Kujawsko - Pomorskiego)
Informacja
Radziejów, dnia 20.09.2021 r.
O.T.II.613.32.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.09.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola osika – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 723 położonej przy ul. Sportowej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 14.09.2021 r.
O.T.II.613.31.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.09.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 5, położonej w miejscowości Jerzyce gm. Piotrków Kujawski,
- Robinia akacjowa – 8 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 216/3, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Sportowa,
- Topola – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1684, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Poduchowna,
- Głóg – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 415, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Niska,
- Głóg – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 416, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Zachodnia,
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 14.09.2021 r.
O.T.II.613.30.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.09.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących krzewów:
- Ligustr – 32m2., znajdujący się na działce o nr ewid. 980, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Smołowa.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 9.09.2021 r.
O.T.II.613.29.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 9.09.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Lipa drobnolistna – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 272/2, położonej w miejscowości Płowce, gm. Radziejów,
- Robinia akacjowa - 1 szt. - znajdująca się na działce o nr ewid. 272/2, położonej w miejscowości Płowce, gm. Radziejów,
- Klon zwyczajny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 272/2, położonej w miejscowości Płowce, gm. Radziejów,
- Jesion wyniosły – 1 szt. znajdujący się na działce o nr ewid. 272/2, położonej w miejscowości Płowce, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 1.09.2021 r.
O.T.II.613.28.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 1.09.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Wierzba – 32 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 388/102, położonej w miejscowości Połajewo gm. Piotrków Kujawski,
- Olcha – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 388/102, położonej w miejscowości Połajewo gm. Piotrków Kujawski,
- Świerk – 1 szt. znajdująca się na działce o nr ewid. 896, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Poznańska,
- Jarząb szwedzki – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 416, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Zachodnia.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 25.08.2021 r.
O.T.II.613.27.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 25.08.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola kanadyjska – 5 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 64/1, 123 położonej w m. Konary gm. Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 17.08.2021 r.
O.T.II.613.26.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 17.08.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Wierzba pospolita – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 94/2 położonej w m. Dębianki gm. Topólka.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.07.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 8, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 20.07.2021 r.
O.T.II.613.24.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.07.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola czarna – 8 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 146 i 145/4, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 09.07.2021 r.
O.T.II.613.23.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 9.07.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 5, położonej w miejscowości Jerzyce gm. Piotrków Kujawski,
- Robinia akacjowa – 8 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 216/3, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Sportowa,
- Robinia akacjowa – 5 szt. znajdująca się na działce o nr ewid. 980, położonej miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Smołowa,
- Topola – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1684, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Poduchowna,
- Głóg – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 415, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Niska,
- Głóg – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 416, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski, ul. Zachodnia,
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 5.07.2021 r.
O.T.II.613.22.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 5.07.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Sosna zwyczajna – 6 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 143/3, położonej w obrębie geodezyjnym Krzywosądz, gmina Dobre,
- Świerk pospolity – 1 szt. znajdujący się na działce o nr ewid. 143/3, położonej w obrębie geodezyjnym Krzywosądz, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 15.06.2021 r.
O.T.II.613.21.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 15.06.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Świerk pospolity – 3 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 139/2 położonej w m. Paniewo gm. Topólka.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 15.06.2021 r.
O.T.II.613.20.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 15.06.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 182 położonej przy ul. Zielonej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 11.06.2021 r.
O.T.II.613.18.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 11.06.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Świerk pospolity – 3 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 55/25 położonej przy ul. Komunalnej w m. Radziejów,
- Świerk srebrny – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 55/25 położonej przy ul. Komunalnej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Zarząd Powiatu w Radziejowie informuje, że od 9 czerwca 2021 r. przez 21 dni, tj. do 30 czerwca 2021 r. zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17 wykaz nieruchomości przeznaczonej do wynajęcia od 1 lipca 2021 r. do 30 czerwca 2024 r. w trybie bezprzetargowym: pomieszczenie biurowe znajduje się w budynku administracyjno – biurowym przy ul. Kościuszki 58 w Radziejowie. Wyżej opisana nieruchomość stanowi własność Powiatu Radziejowskiego.
Informacja
Radziejów, dnia 7.06.2021 r.
O.T.II.613.18.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 7.06.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Jarzębina – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 166/88, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Słoneczna,
- Robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 397, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Parkowa,
- Brzoza – 1 szt. znajdująca się na działce o nr ewid. 426, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Poznańska,
- Świerk – 1 szt. znajdujący się na działce o nr ewid. 4/4, położonej w miejscowości Dębołęka gm. Piotrków Kujawski,
- Robinia akacjowa – 1 szt. znajdująca się na działce o nr ewid. 65/2, położonej w miejscowości Lubsin gm. Piotrków Kujawski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja Zarządu Województwa Kujawsko - Pomorskiego o opracowaniu projektu uchwały Sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego zmieniającej uchwałę w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa kujawsko - pomorskiego ograniczeń i zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw
OBWIESZCZENIE MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa kujawsko-pomorskiego
Informacja
Radziejów, dnia 18.05.2021 r.
O.T.II.613.17.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 18.05.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Świerk pospolity – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 856/7 położonej przy ul. Działkowej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 6.05.2021 r.
O.T.II.613.16.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 6.05.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Jesion – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 679, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Plac Sienkiewicza,
- Kasztanowiec – 3 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 30, położonej w miejscowości Wąsewo gm. Piotrków Kujawski,
- Robinia akacjowa – 1 szt. znajdująca się na działce o nr ewid. 65/2, położonej w miejscowości Lubsin gm. Piotrków Kujawski
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Powiatu Radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi w roku 2020
Informacja
Radziejów, dnia 14.04.2021 r.
O.T.II.613.15.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.04.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Lipa drobnolistna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 252, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 30.03.2021 r.
O.T.II.613.14.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.03.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola kanadyjska – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 215 położonej w m. Zielińsk gm. Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 25.03.2021 r.
O.T.II.613.12.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 25.03.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Sosna zwyczajna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 602 położonej w m. Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 24.03.2021 r.
O.T.II.613.11.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 24.03.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Żywotnik zachodni – 10 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 72/6 położonej w m. Topólka,
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 12.03.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Głóg jednoszyjkowy – 8 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1305 położonej przy ul. Sportowej w m. Radziejów,
- Jesion zwyczajny – 6 szt. znajdujący się na działce o nr ewid. 1305 położonej przy ul. Sportowej w m. Radziejów,
- Robinia akacjowa – 11 szt. znajdująca się na działce o nr ewid. 1305 położonej przy ul. Sportowej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 11 marca 2021 roku przez 21 dni, tj. do dnia 31 marca 2021 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości zabudowanej zabytkowym budynkiem dworu – w którym do najmu przeznacza się lokal mieszkalny nr 8 - na okres 3 lat.
Skarb Państwa jest właścicielem nieruchomości zabudowanej, położonej w miejscowości Czołówek, gmina Radziejów, oznaczonej jako działka nr 11/16 o powierzchni 1.3700 ha, na karcie mapy nr 1, objętej księgą wieczystą Nr WL1R/00034052/7.
Informacja
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 8.03.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 7/1, położonej w miejscowości Zagorzyce, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 8.03.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 78, położonej w obrębie geodezyjnym Byczyna Kolonia, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
Dom Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim poszukuje spadkobierców:
- zm. Heleny Gołębiewskiej ur. 26.06.1931 r., córki Stanisława i Stanisławy, zmarłej dnia 13.12.2020 roku, przebywającego w tut. DPS w latach 24.08.2020 r. do 13.12.2020 r.
Po zmarłych pozostał spadek, warunkiem otrzymania, którego jest przedłożenie prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku po zmarłym.
Spadkobierców prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: DPS, 88-230 Piotrków Kuj., ul. Poznańska 98, tel. 54-2654025
drukuj (Informacja Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim)
Informacja
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 3.03.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Lipa drobnolistna – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1428/11 położonej przy ul. E. Chopina w m. Radziejów,
- Klon – 1 szt. znajdujący się na działce o nr ewid. 1428/11 położonej przy ul. E. Chopina w m. Radziejów
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 26.02.2021 r.
O.T.II.613.6.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 26.02.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1103, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Zatorze,
- Topola – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 397, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Parkowa.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
Dom Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim poszukuje spadkobierców:
- zm. Stanisława Sobczaka ur. 23.02.1942 r., syna Edwarda i Zofii, zmarłego dnia 09.02.2021 roku, przebywającego w tut. DPS w latach 203.12.2013 r. do 09.02.2021 r.
- zm. Krystyny Zalewskiej ur. 14.04.1947 r., córki Leona i Marii, zmarłej dnia 18.01.2021 roku, przebywającej w tut. DPS w latach 10.11.2017 r. do 18.01.2021 r.
Po zmarłych pozostał spadek, warunkiem otrzymania, którego jest przedłożenie prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku po zmarłym.
Spadkobierców prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: DPS, 88-230 Piotrków Kuj., ul. Poznańska 98, tel. 54-2654025
drukuj (Informacja Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim)
Ogłoszenie konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Powiatu Radziejowskiego w 2021 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego
Ogłoszenie konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Powiatu Radziejowskiego w 2021 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego
Informacja Domu pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
Dom Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim poszukuje spadkobierców:
- zm. Dariusza Bińkowskiego ur. 09.08.1954 r., syna Stanisława i Weroniki, zmarłego dnia 18.02.2020 roku, przebywającego w tut. DPS w latach 29.07.2011 r. do 18.12.2020 r.
- zm. Piotra Wojciechowskiego ur. 17.06.1954 r., syna Michała i Brygidy, zmarłego dnia 18.02.2020 roku, przebywającego w tut. DPS w latach 31.01.2012 r. do 10.12.2020 r.
- zm. Janiny Krzemkowskiej ur. 15.02.1930 r., córki Bernarda i Anny, zmarłej dnia 25.10.2020 roku, przebywającej w tut. DPS w latach 11.04.2006 r. do 25.10.2020 r.
Po zmarłych pozostał spadek, warunkiem otrzymania, którego jest przedłożenie prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku po zmarłym.
Spadkobierców prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: DPS, 88-230 Piotrków Kuj., ul. Poznańska 98, tel. 54-2654025
drukuj (Informacja Domu pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim)
Informacja
Radziejów, dnia 12.02.2021 r.
O.T.II.613.5.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 12.02.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola kanadyjska – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 145, położonej w miejscowości Czołowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 11.02.2021 r.
O.T.II.613.4.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 11.02.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Jesion wyniosły – 6 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 75, położonej w miejscowości Płowki, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 9.02.2021 r.
O.T.II.613.3.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 9.02.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Topola – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 81, położonej w miejscowości Gradowo gm. Piotrków Kujawski,
- Lipa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 81, położonej w miejscowości Gradowo gm. Piotrków Kujawski,
- Sosna – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 397, położonej w miejscowości Piotrków Kujawski ul. Zielona.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Starosta Radziejowski działając na podstawie paragrafu 38 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393 ze zm.) przesyła informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 26 lutego 2021 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki 176/8 poł. w obrębie ewidencyjnym Wymysłowo - Stawiska gm. Piotrków Kujawski z działkami sąsiednimi 180, 169, 175/1, poł. Wymysłowo - Stawiska i 22, 23 poł. Bycz celem wywieszenia na okres 14 dni na tablicy ogłoszeń.
OGŁOSZENIE O I PRZETARGU USTNYM OGRANICZONYM NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W DOBRE I, GMINA DOBRE, STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA
Starosta Radziejowski ogłasza I ograniczony publiczny przetarg ustny na sprzedaż niezabudowanej działki, położonej w miejscowości Dobre I, gmina Dobre, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobre uchwalonego przez Radę Gminy Dobre uchwałą Nr XXV/160/2012 z dnia 13 grudnia 2012 r., z którego wynika, że działka nr 190/3 położona jest w strefie wielofunkcyjnej mieszkaniowo-produkcyjno-usługowej (W) o funkcji terenów zabudowy mieszkaniowo-usługowej oznaczonej symbolem MU. Działka nr 190/3 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobre oraz planem rewitalizacji.
Zbywana nieruchomość jest wolna od jakichkolwiek obciążeń i roszczeń osób trzecich.
Nr działki: 190/3
Powierzchnia działki[ha]: 0.0744
Jednostka ewidencyjna: Dobre
Obręb: 0010 Dobre I
Księga wieczysta: KW WL1R/00019969/7
Opis nieruchomości: Działka nr 190/3 stanowi część ciągu liniowego torowiska byłej kolejki wąskotorowej. Znajduje się na terenie wsi Dobre I, gmina Dobre, przebiegając przez tereny upraw rolnych w sąsiedztwie drogi powiatowej relacji Dobre – Inowrocław (równolegle do tej drogi).
Cena wywoławcza działki nr 190/3 netto: 2 790 zł
Wadium: 279 zł (stanowi 10% ceny wywoławczej)
Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługiwało pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami upłynął w dniu 12 stycznia 2021 r.
Uzasadnienie wyboru formy przetargu: wybrano formę przetargu ustnego ograniczonego do właścicieli nieruchomości przyległych, ponieważ działka o numerze ewidencyjnym 190/3 w obrębie 0010 – Dobre I, gmina Dobre, ze względu na parametry geometryczne nie stanowi samodzielnej działki budowlanej i może być zagospodarowana tylko łącznie z działkami przyległymi.
Przetarg ustny odbędzie się w dniu 09 marca 2021 roku (wtorek) o godz. 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie, ul. Kościuszki 17, I piętro, sala posiedzeń.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium przelewem lub w gotówce w kasie Banku Spółdzielczego mieszczącej się przy ul. Rynek 3 w Radziejowie, które należy wpłacić na rachunek Starostwa Powiatowego w Radziejowie
Nr 30 9551 0002 0005 0715 2000 0080, w takim terminie, aby najpóźniej w dniu 05 marca wymagana kwota znajdowała się na ww. koncie.
Osoba chcąca uczestniczyć w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium, dowód osobisty lub paszport.
Wadium zwraca się niezwłocznie (jednak nie później niż przed upływem 3 dni) po zamknięciu, odwołaniu, unieważnieniu lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.
Wadium wniesione w pieniądzu przez uczestnika, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości.
W ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu Starosta Radziejowski powiadomi osobę ustaloną jako nabywcę nieruchomości o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży, a w przypadku nie stawienia się nabywcy bez usprawiedliwienia w miejscu i terminie wyznaczonym w zawiadomieniu Starosta Radziejowski może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie będzie podlegało zwrotowi.
Osoba ustalona jako nabywca nieruchomości zobowiązana jest przed wyznaczonym terminem podpisania umowy notarialnej zapłacić kwotę równą 100% ceny nieruchomości osiągniętej w przetargu, pomniejszonej o wpłacone wadium. Nie uiszczenie tej kwoty spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy i przepadek wadium.
Wpłata powinna nastąpić nie później niż na 3 dni przed podpisaniem notarialnej umowy sprzedaży.
Koszty notarialne związane z zawarciem umowy sprzedaży pokrywa nabywca nieruchomości.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionym przypadku.
Bliższe dane o przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Radziejowie, ul. Kościuszki 20/22, pok. 323 lub telefonicznie pod nr tel. (054) 285 35-53, wew. 217.
Informacja
Starosta Radziejowski działając na podstawie paragrafu 38 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393 ze zm.) przesyła informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 23 lutego 2021 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki 189/1 poł. w obrębie ewidencyjnym Zielińsk gm. Osięciny z działkami sąsiednimi 191 w części, 213/1 w części, poł Zielińsk, 295 poł. Bełszewo celem wywieszenia na okres 14 dni na tablicy ogłoszeń.
Informacja
Starosta Radziejowski działając na podstawie paragrafu 38 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393 ze zm.) przesyła informację o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 23 lutego 2021 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki 55 poł. w obrębie ewidencyjnym Witowo Góry gm. Bytoń z działkami sąsiednimi 28/1, 54, 385, 56 poł.Witowo Góry celem wywieszenia na okres 14 dni na tablicy ogłoszeń.
Informacja
Starosta Powiatu Radziejowskiego informuje, że od dnia 19 stycznia 2021 roku przez 21 dni, tj. do dnia 08 lutego 2021 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej przeznaczonej do zbycia w drodze bezprzetargowej poprzez dokonanie darowizny na rzecz jednostki samorządu terytorialnego – Powiatu Radziejowskiego prawa własności lokalu nr 1 o powierzchni użytkowej 186,10 m², położonego w budynku przy ul. Rolniczej 4 w Radziejowie, dla którego to lokalu Sąd Rejonowy w Radziejowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer WL1R/00020803/6 wraz z udziałem 495/1000 w prawie własności zabudowanej nieruchomości gruntowej Skarbu Państwa, stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 778/1 o powierzchni 0.1155 ha, położonej w obrębie 0001 Radziejów, jednostka ewidencyjna Radziejów, dla której Sąd Rejonowy w Radziejowie, IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer WL1R/00020800/5, z przeznaczeniem na cele związane z wykonywaniem ustawowych zadań powiatu – pomieszczenia urzędu administracji publicznej stopnia powiatowego.
Nieruchomość stanowi własność Skarbu Państwa.
Informacja
Radziejów, dnia 14.01.2021 r.
O.T.II.613.2.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.01.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Świerk pospolity – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 585/48 położonej przy ul. Żeromskiego w m. Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 14.01.2021 r.
O.T.II.613.2.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 14.01.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Świerk pospolity – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 585/48 położonej przy ul. Żeromskiego w m. Osięciny.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 13.01.2021 r.
O.T.II.613.1.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.01.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Wierzba płacząca – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 848/3 położonej przy ul. 1-go Maja w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Informacja
Radziejów, dnia 23.11.2021 r.
O.T.II.613.35.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 23.11.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
- Klon zwyczajny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 158/2, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.