Informacja
Radziejów, dnia 28.11.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.30.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 28.11.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Wierzba krucha – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 216, położonej w miejscowości Bieganowo, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-11-28
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-29 07:36
Informacja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-11-28
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-11-28 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-11-28
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-11-28 14:00
Obwieszczenie Wody Polskie
drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-26 14:37
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-26 14:37
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-26 14:37
Ogłoszenie o III przetargu ustnym nieograniczonym na najem boksu garażowego nr 22
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-11-19
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-11-19 10:50
Informacja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-11-14
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-11-14 09:26
Informacja
Radziejów, dnia 4.11.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.28.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 4.11.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Świerk pospolity – 1szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 144, położonej w obrębie geodezyjnym Kłonowo, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-11-04
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-04 09:29
Informacja
Radziejów, dnia 4.11.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.29.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 4.11.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Świerk pospolity – 4 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 197/18, położonej w obrębie geodezyjnym Byczyna, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-11-04
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-11-04 09:27
Informacja
Radziejów, dnia 25.10.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.27.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 25.10.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 8, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-10-25
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-10-25 10:41
Informacja
Radziejów, dnia 9.10.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.26.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 9.10.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 49/3, położonej w miejscowości Skibin, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-10-09
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-10-09 11:09
Informacja
Radziejów, dnia 9.10.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.25.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 9.10.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 145/10, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-10-09
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-10-09 11:07
Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na zlecenie realizacji zadania publicznego w 2025 r., dotyczącego prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:52
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-30 09:55
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 09:57
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 12:20
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 12:20
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
- Informacja (PDF) 214.37kB
drukuj (Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mariusz Piotrkowskidata wytworzenia: 2024-09-30
- opublikował: Mariusz Piotrowskidata publikacji: 2024-09-30 13:13
Informacja
Radziejów, dnia 26.09.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.24.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 26.09.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola kanadyjska – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 149, położonej w miejscowości Płowce II, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-09-26
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-26 09:37
Informacja
Radziejów, dnia 23.09.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.23.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 23.09.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 1152/2 położonej przy ul. 11-go Listopada w m. Radziejów,
2. Głóg dwuszyjkowy - 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1152/2 położonej przy ul. 11-go Listopada w m. Radziejów,
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-09-23
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-23 10:37
Informacja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-09-17
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-09-17 14:09
Informacja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-09-17
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-09-17 13:59
Zapraszamy do udziału w konsultacjach projektu "Rocznego programu współpracy powiatu radziejowskiego z organizacjami pozarządowymi na rok 2025"
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Starostwo Powiatowe w Radziejowie
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:15
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-09-10 10:17
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-10-08 12:25
Obwieszczenie Wody Polskie
drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-03 13:18
Metryka
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-09-03 13:19
Informacja
Radziejów, dnia 30.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.22.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 226/5, położonej w obrębie geodezyjnym Bronisław, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-30
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-30 09:57
Informacja
Radziejów, dnia 27.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.21.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Lipa drobnolistna – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 155 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
2. Klon zwyczajny – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 155 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
3. Głóg dwuszyjkowy - 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 155 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
4. Lipa drobnolistna – 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 212 położonej przy ul. Kwiatowej w m. Radziejów,
5. Klon zwyczajny – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 178/3 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów,
6. Głóg dwuszyjkowy - 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 1178/3 położonej przy ul. Żytniej w m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-27 14:35
Informacja
Radziejów, dnia 27.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.20.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa– 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 78/3, położonej w miejscowości Broniewek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-27 14:33
OGŁOSZENIE O WYNIKU II PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
Informacja o wyniku II przetargu ustnego nieograniczonego dotyczącego najmu na okres trzech lat nieruchomości garażowych nr 16,22, usytuowanych na działce o nr ewid.666/7, położonych przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.
Przetarg ustny nieograniczony odbył się w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w dniu 07.08.2024 r.
1. Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 16 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.
Do przetargu zostały dopuszczone osoby/podmioty:
Robert Urbański, ul. Szpitalna 1/5, 88-200 Radziejów
Na przetarg wadium wpłacił jeden oferent
Cena wywoławcza wynosiła 175,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT
Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 185,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT.
Podmiot wyłoniony w przetargu: Robert Urbański, ul. Szpitalna 1/5,88-200 Radziejów
2. Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 22 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.
Brak uczestników przetargu
drukuj (OGŁOSZENIE O WYNIKU II PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowiedata wytworzenia: 2024-08-23
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-08-27 10:38
- zmodyfikował: administratorostatnia modyfikacja: 2024-08-27 10:39
Informacja
Radziejów, dnia 20.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.19.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Topola biała – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Połajewo, gmina Piotrków Kujawski,
2. Brzoza brodawkowata – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Połajewo, gmina Piotrków Kujawski,
3. Lipa drobnolistna –1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 15/2 położonej w miejscowości Wąsewo, gmina Piotrków Kujawski.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-20 14:21
Informacja
Radziejów, dnia 7.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.18.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 7.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 153, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-08-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-08-20 09:51
Informacja
Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 13 sierpnia 2024 roku przez 21 dni, tj. do dnia 02 września 2024 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do zbycia w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024 r., poz. 1145), na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 138 i 139 o łącznej powierzchni 0.1242 ha, dla której urządzona jest księga wieczysta Nr WL1R/00027263/7.
Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145) lub odrębnych przepisów oraz osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości pozbawionymi prawa własności tej nieruchomości przed dniem 5 grudnia 1990 r., albo spadkobiercy takich osób, mogą w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia niniejszego wykazu, złożyć wniosek o nabycie przedmiotowej nieruchomości. W razie nie złożenia wniosku w terminie pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości nie przysługuje.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-08-13
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-08-13 14:21
- zmodyfikował: Mateusz Wojciechowskiostatnia modyfikacja: 2024-08-13 15:08
Informacja
Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 13 sierpnia 2024 roku przez 21 dni, tj. do dnia 02 września 2024 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do zbycia w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024 r., poz. 1145), na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 47/146 o powierzchni 0.0371 ha, dla której urządzona jest księga wieczysta Nr WL1R/00034553/9.
Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 ze zm.) lub odrębnych przepisów oraz osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości pozbawionymi prawa własności tej nieruchomości przed dniem 5 grudnia 1990 r., albo spadkobiercy takich osób, mogą w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia niniejszego wykazu, złożyć wniosek o nabycie przedmiotowej nieruchomości. W razie nie złożenia wniosku w terminie pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości nie przysługuje.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mateusz Wojciechowskidata wytworzenia: 2024-08-13
- opublikował: Mateusz Wojciechowskidata publikacji: 2024-08-13 14:23
- zmodyfikował: Mateusz Wojciechowskiostatnia modyfikacja: 2024-08-13 15:09
Informacja
Radziejów, dnia 7.08.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.18.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 7.08.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Jesion wyniosły – 2 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 153, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-08-08
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-08-08 09:52
- zmodyfikował: Daria Kordylakostatnia modyfikacja: 2024-08-08 10:11
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 sierpnia 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 71/2 położonej w obrębie ewidencyjnym Przysiek, gmina Dobre z działkami sąsiednimi.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-07-25
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-07-31 08:39
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 09 sierpnia 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 193 położonej w obrębie ewidencyjnym Dęby, gmina Dobre z działkami sąsiednimi,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-07-25
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-07-31 08:36
Informacja
Radziejów, dnia 16.07.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.17.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 16.07.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Topólka, 87-875 Topólka
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Wierzba płacząca – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 22/2 położonej w m. Topólka gm. Topólka.
2. Żywotnik zachodni – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 22/2 położonej w m. Topólka gm. Topólka.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Obwieszczenie Wody Polskie
ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Ogłasza
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
Na najem 2 boksów garażowych nr 16 i 22 o powierzchni około 15,80 m² każdy. Wyżej opisane boksy garażowe znajdują się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy ul. Szpitalnej 3, w nieodpłatnym użytkowaniu SP ZOZ
i stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. Boksy garażowe położone są na działce
o nr ewidencyjna 666/7 o pow. 0.2162 ha.
II Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 07.08.2024 roku w siedzibie Szpitala w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, sala konferencyjna:
1. Dla boksu garażowego nr 16 - godz. 9.00
2. Dla boksu garażowego nr 22 - godz. 9.15
Cena wywoławcza: 175, 00 zł plus VAT/miesięcznie/na każdy.
Warunkiem przystąpienia do II przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 30,00 zł
w terminie do dnia 02.08.2024 roku, na konto: KDBS Filia w Radziejowie nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003 z dopiskiem wadium na boks garażowy nr …… .Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w II przetargu jest podstawą do podpisania umowy najmu na okres 3 lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionych przypadkach.
Szczegółowe informacje można uzyskać również w siedzibie Szpitala Dział Administracji
i Zamówień Publicznych lub telefonicznie pod nr 54 285 63 31.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Sebastiana Jankiewicza, tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl klauzula informacyjna znajduje się na stronie https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/ bądź w siedzibie Szpitala.
I przetarg ustny nieograniczony odbył się 20 lutego 2024roku.
drukuj (ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylakdata wytworzenia: 2024-07-08
- opublikował: Daria Kordylakdata publikacji: 2024-07-08 14:06
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 15 lipca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 18 położonej w obrębie ewidencyjnym Przysiek, gmina Dobre
z działkami sąsiednimi nr: 21, 25, 27, 28, 29, 33, 34, 35, 38, 40, 15/2,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-07-02
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-07-05 10:36
- zmodyfikował: administratorostatnia modyfikacja: 2024-07-05 10:36
Informacja
Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 20 czerwca 2024 roku przez 21 dni, tj. do dnia 10 lipca 2024 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do zbycia w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.), na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 47/72 o powierzchni 0.1075 ha, dla której urządzona jest księga wieczysta Nr WL1R/00024442/5.
Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.) lub odrębnych przepisów oraz osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości pozbawionymi prawa własności tej nieruchomości przed dniem 5 grudnia 1990 r., albo spadkobiercy takich osób, mogą w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia niniejszego wykazu, złożyć wniosek o nabycie przedmiotowej nieruchomości. W razie nie złożenia wniosku w terminie pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości nie przysługuje.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniak, Starosta Radziejowskidata wytworzenia: 2024-06-20
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-06-21 15:19
Informacja
Radziejów, dnia 20.06.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.16.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.06.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata– 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 145/10, położonej w miejscowości Płowce, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-06-20
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-06-20 13:39
Obwieszczenie Wody Polskie
Informacja
Radziejów, dnia 4.06.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.15.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 4.06.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata– 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 167, położonej ul. Polna, m. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-06-04
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-06-04 13:58
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 43 położonej w obrębie ewidencyjnym Dębianki, gmina Topólka z działkami sąsiednimi nr: 44, 2 i 7,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-05-28
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-05-28 14:29
Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych
Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) Informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 79 położonej w obrębie ewidencyjnym Dobre I, gmina Dobre
z działkami sąsiednimi nr: 81, 82, 78 i 213/2,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwadata wytworzenia: 2024-05-28
- opublikował: administratordata publikacji: 2024-05-28 14:24
- zmodyfikował: administratorostatnia modyfikacja: 2024-05-28 14:26
Informacja o zmianie pracy aptek
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-05-27 09:28
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-05-27 09:29
Metryka
- opublikował: Dominika Chmielewskadata publikacji: 2024-05-27 09:29
Informacja
Radziejów, dnia 27.05.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.14.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących krzewów:
1. Tuja – 57 m2 , znajdujących się na działce o Nr ewid. 26 w miejscowości Czołowo, gmina Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 dni (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-05-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-05-27 09:18
Informacja
Radziejów, dnia 27.05.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.13.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Brzoza brodawkowata – 2 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 78/3 w miejscowości Broniewek, gmina Radziejów
2. Sosna zwyczajna – 1 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 78/3 w miejscowości Broniewek, gmina Radziejów
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 dni (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapskadata wytworzenia: 2024-05-27
- opublikował: Mariusz Pikuładata publikacji: 2024-05-27 09:12