Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radziejow.pl

Treść strony

Informacja

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.07.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

  1. Jesion wyniosły – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 8, położonej w miejscowości Czołówek, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2021-07-27
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2021-07-27 12:01
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2021-07-27 12:02

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-07-27 12:02 przez Administrator Systemu

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 11395
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-05-18 13:15:39